مطالب طنز...


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 هي فلاني.......
من تتلو نيستم كه خودمو اتيش بزنم من ارمينم زنده به گورت ميكنم.........
گفتم در جريان باشي........

 

 

 

ما از اون ادماييم كه نوشابه نبود به اب قانع شيم
ولي دليل نميشه كه ادم نديديم به لاشي قانع شيم......

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حدیثه
ساعت20:08---7 تير 1393
این پست خیلی باحاله

Ali
ساعت14:35---29 خرداد 1393
لینکی ........

HaMi
ساعت3:35---27 خرداد 1393


هی دکمرررر من حامی ام؟؟ صدامووو دارییی ؟؟؟ خب خوش بحات خیلیا حسرتشو دارن

متنات خیلی قشنگه.

من دارم یه سایت میزنم میای همکاری کنیم؟؟؟؟


مبین
ساعت3:32---27 خرداد 1393
عالی بود عالی موفق باشی

ᗩ๕☤ʁℯɀα
ساعت15:10---26 خرداد 1393
سلاااااااااااااااام
وبت خیلی قشنگه
اگه دوست داشتی ب منم ی سر بزن
باتبادل لینکم موافقم فقط بگو با چ اسمی لینکت کنم


تبادل لینک رایگان
ساعت0:50---24 خرداد 1393
سلام دوست عزیز
شما به تبادل لینک با سیستم تبادل لینک الینا چت با سه دامنه مختلف شدید که باعث بهبود سئو و رتبه سایت شما در گوگل و افزایش بازدید شما میشود.


ریحانه
ساعت16:06---21 خرداد 1393
مرسی از نظرت

ریحانه
ساعت15:17---18 خرداد 1393
big like

من هنوز نمردم ..㋡
ساعت11:40---17 خرداد 1393
شبـــ کهـ میشـود



یـادتــ درآغــوشمــ میـــگیرد




وچـهـ عاشـــقانهـ یادچشـــمانتــ





چشـــمانمـــ را بارانـیـــ میـ ـکند




وگوشــمـ عاشــقانهــ هـایـتـــ را





هـــزارانـــ بار مــرورمیـ ـکنـد




ولبـــخندیــ کـمـ ـرنـــگــ و نـگــاهـیـــ عاشــقــ




برایــمـ باقــیــ میـ ـمانــدو یــادیــ و خــاطرهـ ایـــ




ودســـتانیـــ خـــالـــی از تـــو




وقـــلبیـــ عاشـــقـــ کـهـ هـــنوز بــهـ یــادتــو و بــنام تــومیــ ـتپد



فــقــطــ بــنــامــ تــــو . . .


مهسا 528
ساعت17:42---12 خرداد 1393


mina
ساعت17:42---12 خرداد 1393
like dari vlla

هی رفیق باتوام...!!!
ساعت15:23---11 خرداد 1393
من آرمین نیستم که بگم:اگه نداری روم هیچ میلی،اگه منو نمیخوای نداره عیبی
من میگم:اگه نداری روم هیچ میلی
اگه منو نمیخوای بدرک هررررررررررری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 7 خرداد 1393 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ